Aveți întrebări? Avem răspunsuri!
Găsiți câteva dintre cele mai frecvente întrebări despre BrandsFactory aici.
De unde provin produsele?
1. Stocurile de îmbrăcăminte pot rezulta din supraproducția planificată.
Este destul de comun să se producă loturi întregi de articole de îmbrăcăminte în cantități excesive pentru a menține costurile unitare la minimum.
Astfel de mărfuri noi, în condiții perfecte, nu mai ajung pe rafturile retailerilor.
2. Stocul de îmbrăcăminte nevândut al magazinelor cu amănuntul
Stocurile de îmbrăcăminte pot fi, de asemenea, formate din produsele textile nevândute care s-au acumulat la sfârșitul sezonului.
Astfel de articole de îmbrăcăminte și încălțăminte sunt practic noi sau au urme de utilizare aproape imperceptibile.
Integritatea condițiilor lor depinde în mare măsură de faptul dacă au fost păstrate în depozit sau prezentate în spațiile de vânzare cu amănuntul, disponibile pentru a fi încercate în cabinele de probă.
3. Retururi ale clienților de la marile magazine online
Cea de-a treia sursă principală de încălțăminte, haine și accesorii din stoc este reprezentată de volumul de produse în continuă creștere, pe care cumpărătorii online le returnează.
Care este starea produselor dvs.?
Lucrăm cu o mare varietate de produse, cum ar fi marfa en-gros, lichidari, inventar excedentar și retururi de la clienții magazinelor online.
Starea produselor va fi menționată în manifest, vă puteți aștepta să găsiți condiții precum nou, ca nou, restituit, cutie deteriorată, folosit etc.
Produsele vandute de catre noi nu sunt acoperite de garantie. Bunurile outlet ca si definitie înseamna marfuri dintr-o piata secundara care a fost retrase din vanzarile normale iar pretul lor (mult mai mic decat pretul intreg al producatorului) compenseaza pierderea garantiei. Nu garantam prezenta etichetelor pentru toate produsele noastre.
Fotografiile afisate sunt cu caracter informativ. Datorita cantitatilor mari de produse pe stoc nu putem oferi fotografii per produs individual. Produsele care nu mai sunt in stoc vor fi eliminate din comanda iar clientul va fi anuntat de acest fapt inaintea finalizarii comenzii.
Pentru categoria electronice si electrocasnice, inventarul este definit ca orice marfă vândută anterior unui consumator și apoi returnată. Manifestul este furnizat numai cu titlu de referință și nu o garanție a articolelor primite. Cumpărătorii nu ar trebui să se aștepte la o acuratete de 100%. Inventarul de returnări ale clienților nu este inspectat pentru acuratețe sau funcționalitate. Nu este garantat că produsele sunt funcționale. Produsele pot avea zgârieturi și/sau lovituri. Este posibil ca produselor să le lipsească accesorii sau piese. Toate stocurile, indiferent de stare, sunt vândute asa cum sunt, fara garantie.
Comercializati si produse cu defecte?
Raspunsul este DA. Prin definitia sa, termenul OUTLET reprezinta si acest tip de produse.
Multe marci renumite vand chiar in magazinele lor, normale sau de tip outlet, produsele care au mici defecte la un pret mult redus. Important de stiut este ca aceste produse provin din colectii mult mai recente, vandabilitatea lor este putin mai mare iar diversitatea stocului este foarte mare.
Ca si exemple de defecte putem sa dam exemple: fermoare stricate, lipsa nasturi, urme de fond de ten, descusaturi etc. Sunt defecte care pot fi reparate usor si valorificat produsul respectiv.
Pot ști ce conține fiecare lot?
Da. Avem liste detaliate, care conțin informații importante, cum ar fi - descrieri ale produselor, mărimi, numere ASIN, imagini ale produsului, prețuri și multe altele.
Pot plăti ramburs?
În momentul de față, nu acceptăm plata ramburs la curier. Puteți achita prin ordin de plată sau cash la sediul nostru. În scurt timp vom implementa și plata cu cardul.
Care este comanda minima?
Nu impunem o anumita suma minima pentru a cumpara produsele noastre.
Imi pot alege produsele/marimile?
Nu. Produsele nu se pot alege. Puteti alege mixul pe care doriti sa il achizitionati, dar nu puteti alege bucata cu bucata. Loturile conțin un mix bine proporționat de modele și mărimi diferite, prin urmare nu pot fi modificate.
Ocazional, putem avea loturi formate exclusiv din tricouri, blugi, rochii sau treninguri care vor fi postate separat in magazin.
Vă sfătuim să vă abonați la newsletter pentru a fi mereu la curent cu noutațile.
Pot comercializa produse ale brandurilor celebre in magazinul meu?
Raspunsul scurt este DA!
Vă rugăm să ne contactați telefonic sau printr-un email și vă vom oferi toate detaliile.
Pot sa va vizitez depozitul si sa cumpar personal?
Sunteti bineveniti sa ne vizitati in orarul 11:00 – 15:00. Pe aceasta cale vei putea vedea produsele personal inainte de achizitionare. Va rugam sa ne sunati sau sa ne scrieti pe email pentru a va face o programare inainte de a ne vizita.
Suport clienti Luni - Vineri: 11-16; Sam-Dum: INCHIS Depozit: Natura Center - Afumati (Doar cu programare)
0755.540.876 info@brandsfactory.roComparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!